Thursday, January 11, 2007

Kezdetek

Izgi dolog lehet a blogozás... gondolom most én. Meg olyan kis jó BalázsMónikás kibeszélős. Aztán majd vlsz úgysem mondok ki mindent, mert minek...kit érdekel, meg különben is.
Winter hideg kez majd jól elér mindekit és megtapiz

Jha , ha valaki véletlenül olvassa is készüljön fel rá hogy diszlekszia az igen is létezik és ha valamit elírok, elgépelek, nem írok helyesen stb... AKKOR AZT TARTSA MAGÁBAN.
Együtt élek vele már 29 éve... nem kellenek a hülye commentek.

Azért kezdek most el blogozni mert:
1. pár aranyos blogot olvasgattam mostanság és megláttam bennük a maradandóság a megörzés lehetőségét
2. aljas pletykák ellenében van néha mondanivalóm, ha nincs kivel megvitatnom akkor majd felírom ide. minnél több post = annál több siket fül.
3. néha rámjön a szépérzék és ha valamit találok azt szeretem megosztani. lsd 2-es ok.
4. több okot nem akarok írni... jah de ..szeretem fárasztani is az embereket a csodálatos szeméyliségemmel lsd 2-3 pont.

Béke belétek, winter

No comments: