Friday, January 12, 2007

Saaaaciiii jön a szülinapom....part 0

Ezzel a címmel indítanék ezennel egy sorozatot. Mindeki ismeri az érzést, amikor jönnek az ünnepek karihuna, fülinap, nyuszifolytogatós ünnep stb és jönnek a kedves szerettek hogy "mongyá mán valamit hogy mi a f@szt kérsz !!!".
Naszóval én hamarosan 30.. egészen pontosan április 8, 00:15-kor. Ezen jeles ünnepre biztos mindeki nagyon ki akar majd tenni magáért meg értem persze...üüüügyeeeee?! naszóval nekik indítom ezt a sorozatot amiben feltüntetem vágyam tárgyait és nem tárgyait, merthogy nem tárgyak...hanem nem.

Első legyen az álalti alteregóm beszerzési helye, hol lelhettek nekem ebet, nem keveset. Aranyosat, bunfordit, mogorvát. Olyat mint én: http://www.steelbull.hu/index_hu.php

Egyszer leveleztem a tenyésztővel. Udvariasan érdeklődtem a nyári alom iránt. Írta, hogy most ez nem lesz olyan drága alom mert hogy az anyucinak csak 50 győzelme van stb... csak 150 rugó/édesbogyó. Biztosítottam róla hogy hamarosan jelentkezek...muwhahahahahahaaa

No comments: